:D

Ja.... Eh... Idag så gick jag och Melody till DjurMagazinet, jacqueline följde med (fast hon klagade bara, så hon gjorde ingen större nytta) När vi kom fram så köpte jag ett ganska stort ben till tjoppen :] Och jacqueline köpte ett pluttiben, som kostade 5 kronor, hon hade dock bara 5 kronor xD

Nu på kvällen så har jag, emma, lisa, fanny och syrran haft trevligt och spelat ps2 xD Och innan körde vi sandtagen, whi xD

...

Jag tror att jag har fått en fläskläpp, jacqueline råkade slå mig... Fast marcus sa att man inte kan råka slå någon på läppen med mening.... Fast.... ALLTSÅ SLOG HON MIG MED MENING xD Zimba njuter av sommardagarna... Han måste ju sola magen lite :D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: L I N H - cha alla!!;*

Du har fått en adwards i min blogg. Gå gärna in och kolla och gör det sedan på din blogg! :)

http://sweetlinh.blogg.se/2010/august/utkast-aug-17-2010.html#comment



KRAM!;*

2010-08-18 @ 10:56:37
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0