TårtKalas

Nina om back to school:
känns de kul å börja 7an? stortjejen =)lycka till imorrn
IP: HEMLIGT

Hahah, Det känns... Läskigt, men jag... Är inte rädd -.- Det känns kul men jag vill inte börja högstadiet :p







Ja... Idag var då första skoldagen, fast vi har inte "riktiga" skoldagar förrän onsdag.. Det känns ju bra :)
Schemat förrvirrade mig bara, jag fattade nästan ingenting...
Men jag lär mig.

Måste fixa lite saker till skolan, typ... Pennor och sånt, men vi fick typ penna idag, men jag kan typ inte skriva med trä blyerts pennor :p Det blir finare med stift :)



Ja, snart är det tårtkalas, skulle typ möta upp Linnea och Hanna där? Någon gång :) Det är om en halvtimme :o Heheh :) Undra om man hittar någon god tårta? :) Hoppas på det :D
Näh, nu ska jag titta bloglovin, slänger in en bild!

SAMMETSTASSENNNN



Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0