back to school

bild från google

:( 
Imorgon är det skola, vilket innebär mindre bloggning... Jag vet att jag itne har bloggat bra igår och typ i förrgår, men jag hade inte på datorn :)
Jag ser fram emot skolan, men nejnejnej, ändå inte! Usch... xD

Skolan=Läxor, tidiga mornar, mindre frihet xD, bara helg en gång i veckan.. dvs lördag och söndag :o, 
Vill inte komma på mer bajs saker om skolan. Jag vill bara ha sommar :D 

BUUUUUUU :(

Resultatet i gimp sparade jag inte, hehe :) Det blev bra, men pallade bara inte -.- Jag kan göra något nu?

Jag ska typ lägga mig snart någon gång. Jag har jätteont i huvudet :( 

Hahaha, vi ses! :D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Nina

känns de kul å börja 7an? stortjejen =)lycka till imorrn

2010-08-23 @ 12:12:25
Postat av: Hannan <3

haha! det är faktiskt kul! började i onsdags!

jätteroligt! :)

2010-08-24 @ 18:49:21
URL: http://justhannan.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0