foto av lina-

får se om bilderna funkar nu??

moiii med min älskade kameraaaaaa :D

min och linas vackra framtid.... jag är han som står upp (y) Lina är den sittande latmasken som inte hjälper till att få upp nätet från vattnet >:(

efter exakt nio bilder på mig märkte jag att hon tog kort... -.- jag är så seg :(

Man ser linas kamera och fingrar på linsen <
xD


Äh, pallar inte lägga in mer xD

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: P.Phu

När kommer du hem, jag saknar dig, du har ju varit borta i en evighet.



KOM HEM !!



Pappa

2010-08-14 @ 10:36:26
Postat av: Jacqueline

Hejsan svejsan, skulle vara jättekul om du skickade iväg en kommentar till lilla mig, jag blir verkligen superglad av kommentarer :) Snälla kommentarer iallafall, får typ inga dumma... Tack så supermycket på förhand♥♥♥

2010-08-26 @ 14:58:34
URL: http://plunkis.bloggplatsen.se

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0