strandpromenaden

Har nyss varit och gått med Melody på strandpromenaden :) Jättemysigt, Melody tittade lite funderande på hästarna, men hon gjorde inget... Inte för att hon brukar göra något? :)
Hon är så duktig!

Också ringde pappa också glömde jag lägga på... xD Så dom hörde mig ba typ: Melody stanna, gå fot, duuuuuktig, braaaaaaa, också vidare...xD
Sen tittade jag på mobilen hur mycket klockan var också såg jag att det fortfarande var ett samtal xD Så jag ba: Helluuuuh??? fast ingen svarade... Fast då när jag kom hem visade det sig att dom hade suttit och lyssnat xD

Imorgon är det gitarr!:D:D:D SKOJ! Fast.. jag har glömt bort vad jag hade för läxa, hehe (a) Så Krille får hitta på en ny läxa åt mig xD

På fredag kommer Lina och ska sova över! Whiii :) Länk till hennes blogg hittar ni i menyn -->

Just det, ska typ lämna in min mobil idag :( Den är konstig igen, men nu kommer jag nog få en ny! WHIIIII :D:D:D Pax för en iphone 4g :o xD <33333333333

Oj vilket långt inlägg :) Värst vad jag hade mycket på hjärtat, jag som bara hade tänkt att säga vad jag och Melody nyss gjorde xD

Men nu ska jag och Melody gå ner i källaren och kyla ner oss lite, det är så kallt där xD Fast, inte för att jag svettas, men... Ja, vi ska iallafall gå ner i källaren xD

/ N

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: nicole

sv: vad är det? ^^



/Shoppaholly

2010-08-18 @ 15:29:36
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0