Hejsan!

Ja hej... Det är jag som är Nicole. Jag har bloggat sedan typ 2005/2006... Fast inte särskilt aktiv då. Jag har bloggat aktivt sedan 2007/2008.. Tror jag... På www.supergirl.devote.se.
Men nu tar jag nya tag på blogg.se :P
Jag har en hund, som heter Melody. Hon är en modell som jag fotar nästan varje dag. Så hon får ni nog se flera gånger om.
Jag fotar med min ÄLSKADE NIKON d90 < 3333 Den är så snygg och vacker och cool och bra. Jag har haft den i mindre än en månad, redan första dagen jag hade den tog jag en riktigt fin bild, en droppe:

 Den, visst är den iallafall liiiiiiiite cool!? :)

 Här är gulleplutten melody.. FINAST I VÄRLDEN!

Jag går i musikklass...

Det var typ det jag ville säga, och jag har glömt allt typ :P
Det gör inget... Hejdå!

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Mamma

Jättefin blogg

2010-02-16 @ 16:23:37
Postat av: amandaa

fin bild :)

2010-02-17 @ 14:55:58
Postat av: Lina

ASFIN BILD! älskar den!! :D<3

2010-03-06 @ 11:43:34
URL: http://bokstavenl.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0