skola, sanny och klara.

hej hej, idag var det skola, konstigt va?-.-
jag typ dog på skolan, nejmen jag är typ sjuk :o Inte bra, menmen. Jag och pernilla la oss på gympan mitt i skidspåret(alltså det kom inga) och typ sovde. allvarligt skönt :D
Efter skolan var jag med Klara och Sanny, ghost whisperer och top model. finalen.
vi satt även vid datorn och kittlades, jag och sanny visade upp våran najsiga yoga video, när  sanny fick förvrängd röst. Mycket skratt xD
Nu lyssnar jag på musik och tänker på att björn är väldigt otydlig med var vi har för läxor, måste gå och fråga mamma eller pappa om dom har fått något mail.
idag är det ju semmeldagen! Eller oj, fettisdagen :p Eller vad man nu säger.
Jag har nästan ätit 2 semlor, en liten på skolan och mindre än en halv här hemma, den var äcklig! imorgon ska vi "göra egna" eller vi ska köpa bullarna men fylla dom själv xD
Pappa: mina geléhjärtan har försvunnit, har du någon aning om var dom är?xDxD HAHA!!
alla: dom måste vara i hans mage xD :p
idag hade vi ensemble (det känns som att jag hoppar från ämnen till ämnenxD) jag fick sjunga, bajsa!! På "She loves you" ni vet, den här beatles låten, vill inte sjunga.....
Som sagt så är jag typ sjuk, jag mår jättedåligt.... :)
också är jag hur sugen som helst på mozzarella, AHHHHH KÖP xD
det behövs, jag har inget mer att skriva (okej det har jag väl visst men jag orkar inte skriva..) Har ni tur så slänger jag inte en bild.


 Ni hade tur. En på en skinka blev det, hehe :p från 50 års festen jag var på för någon vecka sedan.
nu slutar jag skriva, hejdå xD
eller det här blir sista ordet. hej

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Malin

Sv: http://celebrity.myheritage.com/FP/Company/face-recognition.php?lang=SV :)

2010-02-16 @ 20:57:57
URL: http://malinforsgren.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej min lilla älskling,



Jag erkänner.....något litet allahjärtansdagshjärta kanske slank ner i min lilla mage, men jag behövde ju lite näring............



Phu

2010-02-16 @ 22:16:16

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0