sticknålen stina sitter och virkar ett garnnystan -.- lol

idag vaknade jag
jag vaknade från sömnen
hahah xD okej jag ska sluta korva mig xD
men jag vaknade av att jacqueline fjantade omkring på ett ben så att det dunsade i hela huset.. farmor och farfar var här! :o :D:D:D
Haha, farmor skulle in på vlll :P hahah här kommer man på nya förkortningar xD
idag har jag stickat, men sedan när jag hade slutat maska så hade jag gjot det för hårt så det typ inte gick..
jag kom inte ihåg hur man stickade xD tur att jag har internet! ;););));
JA! JAG SKA LADDA IN BILDERNA TILL DATORN SÅ NI FÅR LITE BILDER xD

den överföööööööör... den laggar sönder... det sker ett mirakel om dom här 2 meningarna ens kommer att skrivas....

DET SKEDDE ETT MIRAKEL xD

 hehe xD

lol....

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0