streetfunk

Har nyss kommit hem från dansen, jag kom ihåg uppvärmningen xD
Fast vi dansade typ inget, vi körde mest tekniker och fys. :)
Kul ändå.
Jag har hur ont i huvudet som helst :o
Och ovanligt ont i nacken, fårm an tycka synd om sig själv? Nej?
Jag gick med Emma, Viktor och Hugo från skolan.. sköna snubbar... Haha, dom är inte riktigt normala överallt..
:)
Jag längtar till jul.
Nej till påsk, sedan en lååååång sommar sedan jul. Jul är hur mysigt som helst, tycker jag.
Juligt är kuligt och smuligt (om man är en smulare, det vill säga att man äter en kaka till exempel och smular asmycket.. som jag)  och buligt (ifall man gör illa sig) också vidare xD

min nackeeee :(

idag var det ju slöjd, och jag sydde runt hela grejen (det enda jag gjorde eftersom man aldrig får någon hjälp, snälla någon..) jag säger inte vad det är för att den personen läser min blogg lite nu och då.


 utanför vårat fönster får någon dag sedan. Gillar att fågeln blev "motljusig" xD

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0