cykel picknck

hejsan :)

Idag ska vi ju på picknick, eller cykel pickninck.. Vi ska cykla någonstans (jag har inte fått reda på vart) och ha picknick där, jag vill fara till klabböle! Men typ ingen annan? :(
Just det, det är ju midsommar afton xD
Då är det ju så fruktansvärt mycket folk där... Och vi har ju hundar, så nu kom jag på varför.
Asså ofta det är midsommar afton? ;o
Jag har inte förstått det! Sommarlovet smiter iväg från mig ;'(

Har laddat, jag vill bli brun ;o
Jag har inga leggins på mig, bara en klänning :D En riktig sommarklänning, också har jag smörjt in hela mig i solkräm :}
Känner mig taggad på cykla ;o
Jag tycker inte om att cykla ibland höhö xD
Gud vad jag pladdrar på, hähä xD
Men jag har iallafall nyss vaknat och ätit frukost..............
 Saknar mitt långa hår ;o
Jag har tillochmed haft längre :')

Mitt hår har växt fruktansvärt mycket på ett halvår xD

Men jag satsar på liiiiite längre än på bilden xD

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0