SOMMARLOOOOOOOOV

Ja herregud, älskade lov kom ändå <3 :D

I helgen var typ alla i klassen förutom viktor, johan, albin, erika, malin h och alice, :(
Men vi hade jättekul där! :D
Jag, Hugo, Amandorna och alva,(fast hon somnade) satt uppe till 3 ;)
Dom andra väckte oss klockan 7, dom kom in i rummet vi sovde i och levde om och var dumma, hahha xD 
Så vi sov bara 4 timmar typ..

När jag kom hem vid 2 gick jag och la mig direkt! :) 
Och sov till halv 7 typ, mer timmar än vad jag sov den natten xD
Då frågade hugo och viktor om jag ville vara med dom.
Då slängde jag mig i duschen och sedan så kom dom hit... xD Vi spelade flipper, sen så for vi ut och cyklade och sen for vi till Hugo. :)
Och......... Satt vid datorn, pratade, drack o'boy, spelade tv-spel (xD), sen klockan 22 sa pappa att jag skulle hem :(
Jag la mig typ direkt, jag behövde sööömmmnnn :D:D:D
Också sov jag till 7:40. Sjukt tidigt! :S
Så satte jag mig vid tv:n och nu städar jag :p Haha, jag gillar den här bilden, jag vet inte varför? Det är superdålig kvalla och allt, hahah xD

nu ska jag fortsätta städa :D
Tjingeling ;D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0