absolutenicole

på skolan, skriver om reklam.. skulle göra det, askonstigt xD 4orna har gitarr, asgulliga! :D:D Inte alls så bra som vi 6:or xD Haha, men dom har typ spelat i ett halvår, eller något.
Kristie har kommit tillbaka, whiii.
Och hon har med sig 2 "kompisar" också, jag tror att dom nyss har lärt känna varandra, troooooooor jag.
Dom kör "En svängig sång" Den suger, haha. En svängig sång vi göra, vi sjunger en sväning sång, för få vi höra bådöra höra, och alla på en en gång E moll A sju och D. SÅ sjunger dom, den är inte alls svängig även fast det heter det. Normalt alltså, stackars dom som får köra så dåliga låtar, men dom verkar uppskatta det ändå. :)
Nu ska jag sluta skriva, tror att dom börjar misstänka att jag bloggar xD TJAAAAO

 HAHAHAHHAHAHAH SNYGG xD

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

SNYGG XD

2010-03-30 @ 14:13:15
URL: http://bokstavenl.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du Nicole, Izabelle går i 4an och är INTE GULLIG!!!

2010-03-30 @ 19:29:11
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0