suuuuuuuk (sjuk)

Jag har varit suk sedan typ söndag, jag blir anfådd av att plocka ur diskmaskinen hahhahahahhahhahah xD FAIL.

Nu leker jag i 8.0
Sjukt trevligt. Riktigt underhållande, också sitter jag och chattar med Jimmy. Jag är avundsjuk på honom, som är i fjällen, nyss så fick han upp en.. öring? nej röding. Han sitter på isen och eldar och fiskar och har det mysigt, AVIIIIIIIIIIS.
Usch och fy att det finns sådana människor i fjällen xD
Haha, jag tyckte det var häftigt att han kan vara uppe på internet på iiiiis xD
Jag lyssnar även på musik, det strömmar just nu en låt av John Mayer ut ur mina högtalare, Heartbreak Warfare heter låten.
Den är naiiiiizig xD

 liiiiiiiiiiis (ris xD)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0