är det någon som förstår hur trött jag är?

jag somnar snart. Jag är dötrött, jag satt i soffan, eller låg. Och mina ögonlock höll på att ramla igen.
Jättejobbigt... Och anledningen till detta är väl att jag vaknade typ kvart över 11 igår, kunde inte somna igårkväll för att jag var helt överfull av otrötthet, och sedan sov jag typ 6 timmar..... Jag brukar sova 10, eller 9, rompaaaaaaaaaa xD

Jag vill allvarligt gå och sova. Allvarligt. Allvarligt.
Snart är det revy, vi har inte ens börjat få klart den, tror inte att det kommer bli så lyckat i slutändan, fast själva revyn kommer ju bli king.......
Syrran har pajjat sin webbcam............. Så jag kan inte lägga in några roliga cambilder (heheh, jag lånar hennes dator)

 Vem vill ha, säg goddag, GODDAGGGGGG JAG FICKKKK :D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Nina

hej hej! vetdu att dom har börja ha sushi på kina buffén på eastern palace? ;)

2010-05-24 @ 21:34:13
Postat av: Rutan!

hej! jag håller med! vi har inte tränat klart revyn en hel gång! och jag vet inte vad som kommer hända på slutet! det är jätte jobbigt. men det är tråkigt att du har sovit dåligt... men hoppas att du kan sova ikväll! XD Kram Rut

2010-05-25 @ 20:28:42
URL: http://gotland2010.blogspot.se

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0