årets första

...mjukglass

Jo du. Nyss åt man årets första mjukglass, seeent för att vara jag, jag brukar äta så fort mjukglass- "husen" kommer på plats. 
Var nyss på affären, haha. Köpte dusch saker till klassresan:) Så hygienisk jag är :D
Och innan det var jag på stan och fick 2 typiska sommar-klänningar, jag har typ inga klänningar, så det är verkligen på tiden! Också fick jag en snyggig rosa tunika, men väldigt tight :S (asså den ska vara tight)
Och innan stan så var jag och spelade gitarr, dani california<--länk till spotify.


<-- youtube :)

Hehe.
Imorgon blir det invigning av nya dova myra, jag och några kompisar ska sjunga idas sommarvisa och kanske små lätta moln.
Sedan på lördag så blir det dansuppvisning, efter det typ stan och sedan discoooo :) Jag tror iallafall jag ska fara på discot :D

Hihi. Melodys nos och lilla lilla tungan sticker även ut xD
Det var allt för mig, so long suckers... Nejdå :) Inte suckers :D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: storasyster

lycka till imorrn gumman!! går säkert jätte bra ska du se =) kram kram

2010-05-07 @ 21:11:04
Postat av: johanna

så jävla cool bild på hunden nos/tunga:)

2010-05-25 @ 20:27:20
URL: http://www.jojjaahs.devote.se

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0