fucki.

Ja ojsan vad man är dålig på blogga.
3 veckor och 3 dagar sen ni hörde av mig sist. Rekord? xD
Fast egentligen har det inte hänt så mycket...
Inatt sovde Lina över hos mig.
Idag ska hon sova över hos mig igen.
Igår var det föräldrafritt och syskon fritt, i typ 1 timme. sen skulle jacqueline komma... Fast konstigt nog så  klängde hon inte på oss, iallafall inte hemma.
På majbrasan stack hennes kompis och hon nördade oss... :'(
Jag och Lina såg just Orphan, en skräckis.
Den var faktiskt inte läskig, men själva... innehållet var liksom bara hemskt och BAJSIGT!!!
DET VAR JÄTTEBRAAAAAAAIIIIIIIIg.
Jimmy skickade just ett videoklipp.... onödigt asså.. Ni kan se själva xD



Hehe... Typiskt killar.
Min mobil är inne på lagning :( Nu har jag en gammofon. Mitt ord, alla kan sluta tjuva mina ord... xD NEJ JAG SKOJJADEEEE (jag lekte kissie, fast i hennes fall kläder och stil)
Hehe.. xD




Vi har fotat idag.
Vi typ somnade vid 2, eller något.

Är det någon mer än jag som använder google chrome? :D

Det är jättekuligt :p

Jaja.

Många mellanrum asså.. såna här:
hehe xD

Värt inlägg känner jag. Men jag lever :D

Nu orkar inte jag skriva något mer.
Jag försöker uppdatera, men jag orkar inte hihi.
Tjihodel.

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Linnea

Kuligt med ett innlägg xD.

2010-05-02 @ 13:04:35
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0