help me, please.

Igår hade jag sanny alma klara och nora lite mysigt sådär på kvällskvisten, vi åt middag tillsammans hos alma. Grillad kyckling med potatis grejer xD och sås.
och godis och efterrätt, hemmagjord glass med chokladsås MUMS.
Sen såg vi filmen knowing. :D

 
Asså den var asbra. Typ alla satt och allvarligt skakade och jag ba......... lugn och tittade på dom :p

Sen gick vi till en gunga (en stor) och mötte hugo och var där till 23, då skulle jag hem.

Idag är det dansuppvisning, jag har inte börjat bli nervös än.
Igår var vi ju på dåva myra (i förrgår, eller när det nu var så skrev jag med o... jag har aldrig hört det ordet förrän nu, så jag visste inte hur det stavades)
Det gick bra, jag hann aldrig bli nervös.

Jag kan dansen.
Jag vet att jag kan den.
När jag kommer upp på scen kommer jag glömma den.
Det vet jag att jag kommer göra.
Nästan helt säkert faktiskt.
Jag hoppas att jag inte glömmer.
Men jag gör mitt bästa så får vi hoppas på det bästa :D Ge mig en spark i ass:et xD

Oj, jag måste typ åka till Idun nu.
14.00 på idun är det uppvisning xD Och ni behöver inte skratta om jag inte kommer ihåg dansen :D

TJOHOOO :D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina:)

tidigtXD men: LYCKATIIIIIIIIILL OCH DU GLÖMMER DEN INTE! ;D;D:;D;D;D

2010-05-08 @ 14:25:06
URL: http://bokstavenl.blogg.se/
Postat av: P.Phu

Du var superduperduktig på dansen Nicole, jag blir ALLTID stolt över dig !!!

2010-05-09 @ 09:51:49

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0