inlägg till Rut, som ville se Melody i rosetten jag stickade till Melody idag på slöjden :P

Jodu Rut, här har du bilder: 

Gullpluuub <3


"Gäääsp... det är tråkigt med rosetter, men asså typ hallå, jag är fakiskt en schäfer!?" Nähädå, hon var nog bara trött :) Hehe, eller så gäspade hon bara.... för.... bara för att xD

Haha, så tråkigt var det nog inte... fast hon ser rätt så uttråkad ut xD Okej, bilderna är jättedåliga, men man ser iallafall rosetten...

Bakifrån när hon har den runt halsen (a)

HEEEEEEEEH..Bad bad pic, men detta ska då föreställa en rosett runt en tjopp-svans :P

helhets bild på rosetten på svansen...

Och på tassen :P


Det var sista bilden i rosett-serien..... bra namn ;)

Men det blir inte rätt färg :(( Den är typ chockrosa typ.

Som på första bilden, fast ännu mer rosa.



Pappa hade snackat med dom dära människorna där vi beställde kläderna, OCH DOM SKULLE FÖRSÖKA SKICKA SÅ FORT DOM KUNDE



Sånt här gillas, starkt. Hoppas jag hinner få dom bara. 

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, ALLTID NÄR JAG SKA ANVÄNDA UNDERSTRYKS SAKEN GÅR DEN ALDRIG ATT STÄNGA AV, OCH SÅDANT GILLAS IIIIINNNNNNNNNTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEE.
hejdå, bara för att jag hatar att det inte går att stänga av understrykningen.


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Rutan!

taaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccccccckkkkkkkkkkk!!!!!!!! hon var jääätttee sööööt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! melody!!! sötnos!

2010-05-31 @ 19:16:46
Postat av: Nina

haha hon va sötast när hon hade rosetten mitt på huvudet hahaha :D

2010-06-02 @ 18:37:20

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0