oh.. my..

gooooood.
tänk överdriven engelska

har typ packat till klassresan hela dagen, och slappat, jag är sjuk, lagom bra timing till klassresan :'(
Jag kommer säkert vara sjuk när vi far, man blir ju inte besviken eller något, nej nej nej.

Jag har slappat hela dagen. Typ bara suttit vid tv:n, och typ en gång per timme har jag typ packat lite.
Ska inte på skolan imorgon, vill vara PIGG tills vi far. Jag gick och la mig typ 10 igår, på en lördag... haha, och vaknade även tidigt, typ 9. 11 timmar. Fast jag har legat vaken, på grund av min förkylning. Haha, vad jag snackar om mig själv nu då.
Linnea ringde, nyss. Det var typ ett år sedan allvarligt xD
Kul att höra din röst, fast hon ringde i fredags också hihi xD
Igår var det disco, har jag sagt det? Typ inte, jag orkade inte fara. Hade ju uppvisning så jag var redan trött efter den (förkylningen sätter sina spår xD)
 jag vill inte vara sjuk på klassresaaaaaaaaan!
Vi ses väl imorgon om inte annat... tjodelouu

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Linnea

Haha, kuuuuligt att höra din röst med! ;)

Synd att dte bajsade sig, men det finns ju fler dagar :)

2010-05-09 @ 18:32:34
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0