oh yeah ;)

 Avslutningskläder.... Halvt iallafall, har hittat själva plagget (till överkroppen, vill inte avslöja något här :D), men inga skor, leggins (eller byxor) och inga accesoarer (hoppas jag stavade rätt :p) Inte för att jag tror att jag behöver accesoarer till den här söta grejen men :p Hoppas bara att det kommer i tid, klickade hem den...

 Har även hittat världens finaste skor xD Med typ en decimeters klack, jag kunde gå i dom!! (förvånad är man, jag som aldrig har ägt ett par klackar.. jo, med typ 1 centimeters klack, men det räknas inte)
Ska dock inte ha dom här på avslutningen, känner att det är mer vinterskor :P
 Har inte köpt dom, ville spara på mammas pengar ahhahah xD Nejmen jag köper dom till vintern eller något :p

Jag tittar runt som en galning på alla möjliga internet sidor, galet mycket leggings, skulle vilja ha strumpbyxor, skulle nog passa...
Nu ska jag kolla vidare, tjoho!

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Pappa

Jag tyckte skorna var jättecoola på dig, men det var väl ändå mina pengar du sparade den här gången..................men jag kom just på att du och mammao ckså var dit och kollade.......

2010-05-31 @ 16:33:04

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0