Orphan-The da vinci code

Igårkväll såg vi denna skräckis.. Orphan, det betyder typ.... föräldralös/övergiven något sånt :)
Den var inte alls så läskig som jag trodde. Pappa försökte skrämma oss genom att knacka på dörren, gå ut och knacka på fönstret.
I början innan ens filmen hade börjat så skrek jag värsta hemska skriket och Lina blev asrädd och började skrika, hehexD Sen slängde hon sig i sängen. Fatta vad hon blev rädd, förlåt Lina, jag ska inte skrämmas igen (a)








Da_Vinci_Code.jpg image by boxofficecriticNu, för ett tag sen så för lina hem.. Halv 3. Vi började se denna film: Da vinci koden/The da vinci code. Men hann inte se klart (eller jag såg klart) Asså, den här filmen är sååå braaaaaaa.
Jag fortsatte se filmen, efter Lina for hem, hehe.

Haha. Jag har inte bloggat på hur länge sen som helst(om man inte räknar med igår)
Men asså, jag vill uppdatera, men jag har mycket för mig :D
Och jag har slutat sitta vid datorn så mycket. Såklart sitter jag, men det har hänt flera gånger att jag inte ens slagit på datorn på typ 3 dagar :o


Hehe, dålig bild (a) Men jag ville bara visa att världens bästa tjopp, dessutom med morotsmössa bor i mitt hem, hehe.. Tidigt xD Nejmen visst är hon fiiiiiiiiiiin med morotsmössa? <3


Askmolnet ;)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina:)

men tack,älsklinngg -.-

2010-05-07 @ 13:07:11

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0