revyn

jag är glad, vi fick ihop den, alla som jag vet om har gillat den :D
SANNY VAR BÄST HIHIHIIH xD Som drottningen, duktig är hon..

Det var uppvisning idag och igår, det gick typ lika bra båda gångerna. :)
Fast första gången var jag lite nervös i början, innan vi hade börjat, men sen andra gången var jag inte nervös alls :S Konstigt nog,, hehe :)

Efter revyn igårkväll så for jag mamma pappa maria och jacqueline på rix fm festival, vi hann bara se darin och ola.. Duktiga människor ;)


Vi kom hem vid typ 23 :)

Idag fick vi sluta efter lunch :D Jag for hem, drack juice, gjorde en film xD Fortsättning på min och linneas fruktfilm xDxDxD Jag avlivade kiwin...xD (tro inte att jag är någon mördargalen person, jag är motsatsen... fast jag är verkligen inte vegetarian eller vegan xD)
Sen for vi på utvecklingssamtal, fattar inte varför så många är rädda typ för utvecklingssamtal, det är ju bara kul xD Speciellt med min lärare som är bäääääääääästa läraren ever :ppp

Jag hittade ett par supersnygga skor idag som jag ska köpa sen kanske :pp
Kanske.

JAG MÅSTE HITTA AVSLUTNINGSKLÄDEEEEEER xD ASAP :)

Ska titta efter lite avslutningskläder nu, ses :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Rutan!

hihi !! XD du är kul! din mördare!

2010-05-28 @ 19:14:35
URL: http://gotland2010.blogspot.se
Postat av: evelina

ja jag behöver int examenskläder för jag skaa ha drillkläderna

2010-05-29 @ 22:35:20

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0