sommarlooooooooov

åh gud vad jag längtar.. Åh, typiskt mig, måste gå och räkna dagar, kommer snart hahah xD  Oj, typ 19 dagar :o Wow...
Klassresan var helt underbar, helthelt underbar, längtar tillbakaaaaaaaaaaa <333
jag åkte alla "märkvärdiga" karuseller på grönan, alla läskiga iallafall xD
Typ insane och fritt fall (TIIIIIIIIILT) eller dom var väl inte läskiga, men frittfall tilt var bara olustig, jag har åkt den flera gånger förut, på liseberg, bara 2 gånger på grönan.

Nog om detta, min dag har sett ut såhär:

Vaknade klockan 11
Åt frukost
Städade rummet
Sanny ringde
Fortsatte städa
Städade klart
Duschade
Åt lunch
Åkte till Sanny
Vi for och körde brännboll med Malin F, Hugo, Amanda M, Emma, Viktor, Johan och jag och sanny xD
Alla for hem till Amanda
Efter ett tag for jag och Sanny hem
Jag åt middag
Och nu sitter jag här :p

Haha, igår var det kulturnatta, var på stan till 23, sammanlagt tillbringade jag 10 timmar på stan, helt galet mycket :p
Jag köpte inget, bara sockervadd, mumsiiiiiiiiiiigt :)

Melody kom nyss in och dampade sönder på sin säng, och kastade omkring den (bokstavligt talat) Asså, det är som en madrass, nästan :P En hund madrass säng xD
Rolig hund har man.
Nu tror jag att jag ska gå ut och gå med Melody, så vi ses. Tjingeling :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: amanda

sv; haha, jag vet. Fast dom tyckte inte rikigt om det ;) haha.



2010-05-24 @ 18:14:08
URL: http://minafotografier.webblogg.se/
Postat av: Anonym

JAG MED! XD.... måste ränka igen XD

2010-05-25 @ 20:34:40
URL: http://bokstavenl.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0