the boys are back.

earth hour 

jadu herregud snart är det dansuppvisning. Det är "High School Musical" tema, och våran braiga streetfunk grupp ska köra "The boys are back" och vi ska vara killar.. Haha :)
Jag kan dansen... Men... självklart kommer jag säkert göra fel på uppvisningen xD
FATTAR NI HUR KUL DET ÄR ATT DANSA!?
Sjukligt kuligt! :D:D:D:D
Man blir glad och  hela kroppen får jobba... xD

Man ska ha slitna kläder och typ flanell skjorta.. Jag har inga slitna kläder xD Men pappa har nog en flanell skjorta :P
Just nu sitter jag och chattar med Jennie, Hugo och BellBell :)
Att jag är duktig på blgoga ;):)
Nu vill jag bara ha lite mer besökare (eftersom jag inte bloggat på 7 mijoner år har ju statistiken sjunkit, det är ju ganska självklart. Men mer besökare önskas :D

Nu ska jag sluta skriva, för att annars blir det bara massa tomprat.


Mona: Jag har skickat ditt brev nu.


MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG KAN INTE STÄNGA AV UNDERSTRYKNINGEN! DUMMA DATOR


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Melicia

Superfin blogg, ifall du behöver hjälp med header eller något så är det bara att fråga mig, jag gör det gratis! :D

2010-05-03 @ 20:27:46
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/
Postat av: Melicia

din blogg är superfin! och du är superduper bra på att fota :)

2010-05-06 @ 15:57:28
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0