YES!

såhär efter uppvisningen känns det jättebra. Jag var inte alls nervös, inte ett dugg, inte ens lite, fast när det var vi som skulle upp på scen började nervositeten komma. Det gick superbra och jag kom ihåg dansen.
Våran danslärare hade inte visat oss sista dansen, när alla skulle in på scen.
Men det gick bra det med.

HAHAHAHAHAH VAD NÖJD JAG ÄR SOM KLARADE AV DANSEN UTAN ATT GLÖMMA!:D

Vi får fortsätta dansa till vecka 21.
Jag vet inte vad det är för vecka nu, så det säger mig nada.

Snart är det klassresa, jag kommer säkert vara förkyld när vi ska fara, ;(

Måste kila. Tjo

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: storasyster

va kul att de gick bra :)

2010-05-08 @ 23:10:49
Postat av: Linnea

VAD BRA DU VAR! Tror jag... Hehe jag tittade inte men jag tror dte xD

i kan väl ses nästa helg?

Tjosan

2010-05-09 @ 11:49:59
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRAVO! xD :D <3

2010-05-09 @ 15:07:04
Postat av: lina:)

glömde namnet ?! XD

2010-05-09 @ 15:07:35
URL: http://bokstavenl.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja ni skulle ha varit där. Nicole var jätteduktig

2010-05-09 @ 18:40:19

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0