dålig uppdatering :D

Sen skolan har börjat har jag inte haft tid :p Har varit med rasmus varendaste dag efter skola, och sanny många dagar, alva typ 2 viktor 1 :]]<3

Jag har gått och blivit sjuk, lyckat :(
Den här veckan har gått sjukt snabbt! Imorgon är det fredag :o

Nu ringer hugo xD

Han ville att jag skulle vara med han och rasmus och någon annan?? :)

hehe ;)

Vi har redan haft några läxor, som sagt xD

Jag är snart klar med nästnästa veckas matteläxa (y)

Jag har bloggtorka, har inget att säga. Men jag ska kanske ut snart då
Vi ses ;)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0