dududiiidududiiiiduddiiii

Apropå rubriken... Man hör vårfåglarnas sång in i huset, haha. Dom sjunger som galninger. Eller piper eller vad man nu ska säga.
Snart ska jag på stan med erik edwin och lina den fina.
pappa säger att han ska spinka xD Med lösmustasch och lösskägg och en tidning och en kikare... Typiskt honom som alltid ska ha koll.. Konstigt nog spionerar han aldrig även fast han säger att han ska... Han är nog inte en riktig agent, han "tror"/"vet" att han är james bond. Hahahahahahha, nördigaste pappan i stan. xD Fast även bästa pappan.
Såklart.


 Pappas harley. (han bygger om den, den kommer bli värsta lyxbygget. Typiskt pappa, den lyxmänniskanxD)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Anonym

:D det ska bli najjsit ;)

och förresten. jag är inte nervös -.- (förra inlägget).

2010-04-07 @ 10:41:12
URL: http://bokstavenl.blogg.se/
Postat av: P.Phu

Hej,



Jag looooooooooovar jag skall inte vara nyfiken på dina killkompisar, men samtidigt vill jag ju prova mina kunskaper som hemlig agent.......Öööhh eller inte. Jag skjutsar gärna ner dig om du vill för vi ska i vilket fall åka för att handla.



Agent 00...........



Menar

P.Phu

2010-04-07 @ 10:55:04

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0