sockervadd

här sitter man vid den berömda datorn. Erik Edwin och Lina har precis farit hem.
Oj nu ska jag gå och äta...
Klar xD
Vart var vi, jo där just det ja.
Dom for hem nyss...
Vi var på stan sedan så hade vi vart överallt så vi for hem till mig xD
Vi typ satt och pratade och gick ut och hade snöbollskrig hela tiden, också spelade flipper. Fun xD
FUN LIIIIIIIIIIIIGHT.
Också har jag börjat hosta lite.. Drygt! ;p
Jag lyssnar på dålig musik just nu, men nu slutade den.. Hoppas det kommer en bra xD
Kom-Timoteij
Jadu..
Vad ska man hitta på nu?
Ingen vet. Ska fråga min 8-ball som Edwin blev väldigt intresserad av xD
Ska man hitta på något?
Svar: Inte nu (Not now)

Hehe. Latmasken nicole är i farten.
Jag ska flytta in i hearst castle när jag blir stor. Har varit där, SÅ PIIIIIIIIIIIIIIIP LYXIGT ALLTSÅ ♥♥♥♥♥♥
Pallar inte skriva mer xD TJODELOUUUU

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lindgren

Hih, nu får du en komentar xD.

2010-04-08 @ 14:57:12
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jorå, den dan kunde man inter klaga på, nej ;)

hadeeeeeeeeeeeeetbra xD <3kramiis

2010-04-23 @ 14:15:56
Postat av: Lina

glömde mitt namn XD Lina*

2010-04-23 @ 14:16:36
URL: http://bokstavenl.blogg.se/
Postat av: lina

sv: okej :D

idag älsk ;)

2010-04-30 @ 12:15:08
URL: http://bokstavenl.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0