7m♥

Tårtkalaset var... gott? Vi var hedersgäster sa lärarna, så medans alla klasser på hela backen skolan var inne i klassrummet och pratade med sina lärare fick alla som hade gått ut backen börja ta för sig av tårtorna. Mums säger jag bara! :D

Jag åt 3 tårtbitar av 3 olika tårtor, eller egentligen 2, men jag åt en jättepytte liten också :p
Jag skulle helt seriöst inte vilja äta den där tårtan? Skulle ni vilja det? xD


Jag såg nyss på fångarna på fortet :pppp 
Wey xD

:]
Det är asbra, eller jag kom ihåg det som bra :)
Fast... Dåliga människor var typ med-.- Borde vara coolare människor med! (y)

Eminem – Not Afraid den låten strömmar ut ur mina högtalare och dunkar ut från min bas. Den är bra :]

Hahah :)

Har fortfarande inte "packat" väskan -.- Ska göra det nu :} 
Tjao



Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Linnea

Du Nicole, du är bara perfekt.

Men jag har känt mig "fet" så grymt länge.

Det gör inget, jag har kontroll...

2010-08-25 @ 14:29:04
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0