Alla de fina människorna som röstade på mig!

Ni som röstade på mig på bodysplash tävlingen, tack!

Tyvärr vet jag inte om jag kommer få den... För att det var någon okänd person som påstått sig vara jag och skrivit sin egen adress med hopp om att få hem bodysplashen.
Jag vet inte om dom har hunnit skicka den till personen, eller om jag fortfarande kommer få den.
Vi får hoppas på det. Även om jag inte kommer få den, så vet ni att ni har gjort ett jättebra jobb! :D
Nicole, (som höll i tävlingen) sa att jag kanske skulle få en annan liten present om dom redan har hunnit skicka bodysplashen till den okända personen.
Men vi får hoppas på allt bra och ha en bra kväll :)
Länk till fina Nicole som höll i tävlingen: *kliccckkk*

Ni som röstade var:

Rut
JULIA
Alice
Linh
Oliveeerrr :]
Fredde
Eila
Hanna
Frida
Caroline
Mimmi
Lisa
Pernilla (och linns)
Isabelle
Malin
Tea
Alicia
Pernilla
Alice
Markus
Carro
LINA
Matilda
Mamma
Pappa

ÅTER TACK!<3



Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Malin

sv:jaha vad trevligt!

2010-08-06 @ 11:41:32
URL: http://flooweer.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0