Blixten slog ner, och åskan lät samtidig...

Blixten slog ner, och åskan lät samtidigt... Den slog ner sjukt nära, läskigt:) jag som höll på att ta hem maplestory *nördig* haha, men det regnar så mycket och jag hade inget att göra. Vi sitter och lyssnar på åskan. Det är jättemysigt, men läskigt att den slog ner typ här! Hoppas vi får ström avbrott:D haha, melody springer omkring och leker med en boll, det har hon gjort hela kvällen, haha, hon tappar aldrig leklusten. Nu for bollen ner för trappen! Haha xD rätt åt henne, hon kommer säkert hämta den snart, om jag känner henne rätt:] ah! Melody kittlar mig! Hihi xD ska sluta teknik freaka mig, tjingeling;)


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: nicole

usch hatar åska!



/Shoppaholly

2010-08-04 @ 22:32:32
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0