Det är jättemysigt här, igår gjorde vi...

Det är jättemysigt här, igår gjorde vi hemmagjord pizza, det var gott faktiskt, jag som verkligen hatar pizza! Också körde vi den snabba versionen av monopol, och åt chips och godis och läsk. ändå tog det 2 timmar att köra klart:) efter det såg vi första scary movie, sen gick vi och la oss. Idag så har vi varit ute på sjön hela dagen, jag har fått hur många fiskar som helst, men bara... Eh, typ 6 stora :) dom ska vi röka imorgon, så sjukt gott!:D vi var ute på sjön från ett till 6, shit vad länge egentligen xD nu håller vi på att göra potatisen till middagen vi ska äta idag, grillat, mums:D jag känner att jag hoppar från ämne till ämne, men vi la ut råttfällor innan vi for uv med båten, och då hade vi fått 2 möss, som hade blivit klämda över nosen... XD förlåt, jag tyckte faktiskt synd om dom, men dom sprider ju typ pest, och massa äckliga sjukdomar! Nu ska jag sluta babbla, det har redan blivit 7 sms, men nu vet ni vad som har hänt mig xD jag är hungrig.... XD tur att vi snart ska äta, men vi ses alla människor:] tjingeling! Glöm inte att kommentera:D oj, nu blev det 8 mezz xD jaja, hejdå!


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0