glassbilen im my ♥

Jag hörde glassbilen, sprang in till mamma och pappa i tv-rummet och hoppade upp och ner och tjöt "glassbilen!"... Viftade även med armarna som om jag var en fågel... Pappa skulle se lite mer av programmet han såg på, sedan skyndade vi oss ut!

Jag sprang till kröken, där våran gata svänger, eftersom glassbilen inte stod utanför oss. (den har typ 3 stopp på våran lilla gata) Den var inte där heller! Hade vi missat den? :-O
Pappa frågade grannen Kurt som stod ute och tvättade bilen. Han sa att glassbilen inte hade åkt förbi...

Jag blev typ... besviken xD Jag hade ju faktiskt hört den!
När vi kom in kom vi fram till att det var tv-reklamen.... (som förra gången när jag sprang runt hela kvarteret och letade efter glassbilen)

Sen gick jag in på hemglass.se och tittade vilken dag glassbilen skulle komma hit till våran gata... Det var idag! Och just då så kom signalen



TRYCK! -->  

Jag sprang ut också märkte jag att vi hade fått en ny glassgubbe! Hur ska denna dag sluta?


Men vi köpte då glass ändå så...


...nu sitter jag och äter på en smack, mums :) Jag och pappa ska snart på affären, så tjo :)<3

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 18:00:43
URL: http://shikos.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0