grubbe

Heheh, Livet på grubbe.... Idag var det någon som hade förstört några cyklar, bland annat Almas, stackarn! :( Och hennes älskade hjälm! BUUUH! Dom hade bränt sönder den :(

Och första dagen snodde någon mitt sadelskydd, det är as skönt.. Eller var* as skönt... :(

Igår så kom Marcus och Rasmus hem till mig, och alva var här... 
Vi var ute, i regnet.. Min idé xD Pallade inte vara inne, alla klagade :p

Hahaha, marcus och rasmus vill vara med mig nu :S xD

Vi har fått läxor :s

Spanska och matte typ? Engelska.... Det var någon text, fast den skulle man göra på skolan.
Jag har redan gjort klart matten, och spanskan är glosor.. Och engelskan är typ klar :)

Men jag måste dra, tjooo :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

Läxor... -.-

Vi har inte fått :O :D:D:D:D:D:D:D xD

2010-08-26 @ 19:21:50
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Oliver

Inte vi heller :D Men läxor är ju lätt för dig, pappa ;P

2010-08-28 @ 15:49:17
Postat av: Ruthie!

BLOGGAAA!

2010-09-02 @ 16:06:13
URL: http://hunderbararut.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0