här har vi det gött ;)

Hehe, Lina ligger och sover, eller vilar, och här sitter jag, pigg som en lärka efter god natts sömn (eller inte xD) Vi la oss halv 4 tror jag, Lina vaknade 7, men jag, sömntutan Nicole vaknade SJUKT TIDIGT!!! 10 :o :( Jag kommer somna xD

Igår typ såg vi på film, Linas Kvällsbok xD Det var inte den bästa film jag sett, inte den normalaste, inte den sämsta, inte den ... jaja, det var ganska konstig men ganska bra :D

Idag sa Lina att vi inte hade någon frukost, fast dom hade mackor xD och sådant, så vi gick på ica och köpte drick yoghurt xD

Men... vi har typ fotat, varit ute, lyssnat på musik, lekt med tasse, smsat, datorn, ätit xD och nu vet jag inte vad vi ska göra,

Läägger in bild xD (av lina)

äsch, det går inte att ladda upp :(

AJAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vi ses snyggingar xD


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0