hehee:]

Har nyss klippt mig, blev väl nöjd antar jag? Det märks inte så mycket :p Klippte snedlugg och toppade mig.. Och eftersom jag redan hade luggen åt sidan så syns det knappt xD Nu väntar jag på Emma och Lisa, och medans jag väntar ska jag fylla i detta: 


Senaste:
Personen du pratade med telefonen? mamma xD
Personen du fick ett SMS av? Marcus
Låten du lyssnade på? Längesen-Petter feat Veronica Maggio  (eller lyssnar på den just nu xD)
Som du åt? Mjukglass xD
Som du drack? .... Mjölk? :D
Filmen du såg? Another Gay Movie! ;)(y)

Årets:
Snällaste? Man kan inte välja ut?
Snyggaste? Eric :o
Bästa förhållande? Mitt och Erics <3
Bästa vän? Lina
Roligaste kväll? Eh... xD Många! :D
Älskling? Eric Saade.

Antingen eller...
Långa eller korta förhållanden? Långa? Inte vet jag xD
Strul eller förhållande? förhållande xD xD xD
Vänner eller flickvän/pojkvän? båda (!!!!!)
Dator eller TV? Dator..
Under den senaste veckan har jag:
1.Varit full? NAE xD
2.Snusat? Nope xD
3.Rökt? Nejp :p
4.Hållit någon i handen? Mjo xD
5.Hånglat? Nej :D
6.Haft sex? aldrig -.-
Just nu:
Vem saknar du? Sofia och Jennie (!!!!!!)
Vem är du kär i?  Eric
Vem tänker du på? Eric -.-
Hur känner du dig? Knäpp och... Nicol(e)-ig xD
Vad vill du helst göra? Flytta till Hollywood med min älskade pojkvän Eric.
Vart vill du vara? Hollywood :D
Kryssa i...
Kär?  ja (x)   nej ()
Singel?  ja (x) nej ()
Avsluta meningarna...
Sensate kyssen... Igår (med melody, fast det var en puss xD)
Fösta gången jag var full... I 3an när jag och Emma drack cider (som vi trodde det var alkohol i,) men sen kom Lisa och sa att det inte var alkohol i den, då blev vi helt vanliga igen....
Jag vill... Flytta till Hollywood :D
För två dagar sen... var jag med Lina.
I natt ska jag... Sova?
Det var det, hoppas dom kommer snart... Hejdå :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

palla Hollywood med Eric?! vi ska flytta dit :O:O:O:O:O:O XD

2010-08-16 @ 20:44:03
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0