jag tycker att det är på tiden att slänga in ett inlägg!:D

Gårdagen var underbar, vi cyklade 4 mil eller mer sa pappa.
Det var askallt i vattnet på nydala.

Vi åt på eastern palace.
Och då fastnade jag i tröjan i en grej så att jag nästan föll och fick mat på foten och brände mig -.- typiskt mig....

Men sånt händer ;)

Sen efter det så for vi och åt go'fika hos Kajsa (och frippe)! Kajsa fyllde 21, grattisgrattisgrattis!:D

Occhhh.... Nu bakar jag kladdkaka, wey ;D Den skulle vara i ugnen i 40 minuter, det är ju aslänge ;o

Hoppas den blir god :D

Idag har det varit fult väder xD Regn, regn och åter regn.

Tack alla fina människor som röstar på miiig här: http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-stockholmgruppen.html#comment taaaaaaack :D Hoppas jag vinner (vilken är ganska liten chans, har aldrig vunnit något på en bloggtävling)
Kom ihåg att fortsätta rösta, glöm inte epost adress om du inte har en blogg att skriva in.

Jag är nummer 8. Rösta :D
Kom ihåg att alla som röstar får en länk både i inlägget här nedanför någon stans, och ett högst upp ;)

Haha, han har nära publik ;D


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Alice Olsson

lungt, ingen fara gumman :)

2010-08-04 @ 21:00:41
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0