långprommis

Gick nyss till stan med Melody. Duktig jag är xD Melody också (!!!) Jag hade henne lös heeeeeeela vägen :)

Nu ska jag fortsätta med headern, fast först ska ni få se på väskan jag fick av min älskade mamma...

*gaahh* datorn laggar, jag kan skriva lite mer medans den laggar färdigt... :)

Just nu chattar jag med följande personer...

Linn (edwins lillasyrra xD)
Hanna
Lina
Alva
Marcus
Och
Erik xD

Intressant -.- 


Vill bara visa er hur Melody ser ut efter att hon har ätit lite glass...


aww<3


Det funkar inte att visa bilden jag tog på väskan... Men jag tar en bild på stadium.se :)

ADIDAS ADICOLOR AIRLINER BRIGHT PINKSåjah, snygg väskan xD


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

snyggväskaaan dårå;)

2010-08-15 @ 21:03:07
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Hannan<3

hihi! har en likadan! men min e vit!

2010-08-18 @ 19:57:47
URL: http://justhannan.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0