nu är jag hemma :] - eller hemma? Jag bor ju nästan hos lina ibland ;p<3

Men jag är iallafall hemma, nu på kvällen for jag och Lina och åt middag på Eastern Palace, mums. Kärleksmiddag, nu blir Lina glad -.- Hon.... skämdes nog över mig, men.... jag är ju inte så seriös, jag menar.. Jag har ju eric :) Så, jag skojar bara med dig Lina :D Erkänn att jag är ganska cool ändå, Lina? ;)

Vi gick omkring på stan innan, fast inget var öppet, var typ efter 6 xD Och sen såg vi att allt stängde 16.00 på lördagar, tidigt :o

Jag har haft det jättekul hos Lina, som alltid xD Hon är min andra hälft... (förutom eric då)

Tur att jag hittade GIMP 2 i datan, asbra tidsfördriv! :]]]]]]]]

ÅH TACK FÖR TIPSET NÅGON?? Vet inte vem, jag själv -.- Ska ladda in bilder :p Smartooooh ;p<3
lägger in bilder snart;)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

nawi, :] alltidvälkommen :]:]:]:]

2010-08-15 @ 21:16:35
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0