såhär har min dag varit..

Jag vaknade, klev upp och gick på toa.... Sedan gick jag och la mig igen xD Precis när jag hade somnat så kom mamma in i mitt rum och frågade;
Nämen! Gick du och la dig igen? xD
Jag ba: men jaaaaaaaaaooooo
och mamma; men vi skulle ju göra passen idag?
Jag: men.. JAG SKA BARA DUSCHA OCH SÅ.
Då gick jag och gjorde frukost, dom hade redan ätit... xD Sen så duschade jag och la på mascara xD xD

Sen for vi typ, när jag kom hem städade jag (lina kommer ju imorgon, jippiiiiiiiih)
Fast jag hann typ bara plocka lite lite lite sen frågade pappa om jag ville följa med honom till kommun huset och sen till holmsund... Jag sa okej och följde med :] Sen lämnade vi in min mobil också, så nästa gång får jag en ny mobilllllll :D

Nu har jag en konstig lånemobil xD :D Den är ganska rolig :p
Den har suduko xD

När jag kom hem så fortsatte jag städa, sen efter typ 2 minuter så började melody skälla och ville ut, så jag sprang ut och klagade liiiiiiiiiiite (jag måste ju faktiskt hinna städa klart!!!!) sen när jag kom hem igen så var Emma och Lisa påväg och letade efter mig... Då hittade vi typ på något? Vi for till parken med Jacqueline och Fanny, och där så träffade vi Emelia, Linnea, Findel, Vide och Vilda... Vi körde typ tjuv och polis hahahha xD Det var ganska tråkigt, så jag var inte särskilt aktiv :p

Och sen for vi hem, vid typ halv 8.. Då satte vi oss vid vårat playstation och körde ssx on tour xD sen efter ett tag gick jacqueline och Fanny, då var det bara jag och emma kvar (lisa lämnade oss på vägen hem från parken) och då klarade vi ut hela EN OCH EN HALV EPISOD på lego star wars xD Och det var första gången emma spelade, hon är en duktig lärling till en duktig.... Lego star wars nörd :D

Haha, emma for hem vid halv 11 :) 

Då tog jag lite yoghurt och flingor, var ashungrig.

Nu sitter jag här och glor, smsar och lyssnar på musik :) Just nu spelas- Petter – Storstadsidyll :) Bra låt, bra artist :)

Just det, jag ska gästblogga på linas blogg! (hennes dator kraschade igår typ när jag chattade med henne)

Måste skynda mig! :]

Lägger in en random bild bara :)


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Hannan <3

saknar du en fototävling?

vad väntar du på?

gå in på bloggen och leta runt lite så hittar du min fototävling!

2010-08-21 @ 09:15:36
URL: http://justhannan.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg :D

2010-08-21 @ 14:02:54
URL: http://keskisalo.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0