har inget att göra ändå...

Du heter: Nicole :)
Smeknamn: Typ... eh.. Nicco? Nicci? Nickan? xD -.-

Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag sörjer inte...

Vad tror folk om dig? Fråga folket :D

Stämmer det? Fråga folket :D

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är söt och snygg typ... men jag tycker inte deeeeet :(

Hur imponerar man på dig?  var dig själv, då blir jag glad :)<3

Brukar du skratta för dig själv? Ahahahah, alltid! ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: <3

Var bor du? umeå...

Trivs du där? jaa! SÅKLART :D:D:D

Hur svarar du i mobilen? Hej det är Nicole ;D

Vem ringde du senast? Daddy :D

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vars är du? xD
Antal timmar sömn inatt: 10 tror jag :)

Sov du ensam: hahahaahaha, nej... Melody fanns även i mitt rum :D

Brukar du komma i tid: Ja... typ :) Oftast! :D

Hur känner du dig nu: Hungrig (y)

Vanligaste färg på dina kläder: Typ rosa?

Vad tycker du om fötter: Haha, inte vet jag! Jag brukar inte tänka på mina fötter... xD

Vad saknar du: Dagiiiiiiiis :D:D:D Jag vill börja på dagis.... xD

Hade du en bra kväll igår: Mjoo xD

Favorit dryck på morgonen: mjölk :]<3
När brukar du oftast gå och lägga dig: Eh..... 12 -halv 5? Nu på sommarlovet :)

Är du blyg? Ja.. Ibland :)
Sysslar du med någon idrott: Daaaaah... Dans (fast ska börja till vårterminen igen, ska ju till Kina och thailand, då missar jag typ en månad av dansen, så det är ju inte så kul!)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hahah, varför inte?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Har ingen aning? xD

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Men typ ja? Men inte såhär typ: PAPPA JAG SKA HA EN PONNY!!! Men jag får väldigt mycket, tacktack jag älskar er Mamma och Pappa, och såklart får jag sjuktsjuktsjukt mycket kärlek<3

Vad ska du göra imorgon: stallet å nångting annat säkert också:)

Vad är det värsta du vet? FALSKA människor, oschyssta och bajsmänniskor... Och blodpudding :D

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja<33

Vad är det finaste du fått? Min älskade kamera( d90:n) och kärlek :DxD
En speciell dag du minns: många... dåliga och bra..

Du samlar på: KOPPAR och muggar, typ samma sak?! Hahahhahah xD

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma pappa lina frippe nina? xD
När grät du senast: i förrförr går typ?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Leva loppan xD

Vill du gifta dig: Jag är redan gift xD
Vill du ha barn: Ja... Men.... Jag vill inte föda xD vill göra kejsarsnitt xD

Är du musikalisk? ...typ ja?

Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk... Eller juice? xD

Bor dina föräldrar tillsammans: JA:D

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  inte vad jag kommer ihåg, men jag tror väl det? xD

Biter du på naglarna: nej, eller typ någon gång sådär när..... ibland xD




Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Linh

svar: hähä tacksm!<3

kram;*

2010-08-18 @ 15:08:08
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det var det supervärsta vad du har bloggat idag, det måste ju ha varit minst 1 millllllljaaaaaaaard bokstäver du pillat ner........



Mycke bas - kräftkalas (till helgen alltså)



Dr Phu

2010-08-18 @ 21:54:57

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0