chauuu

jo hej.. ÄNTLIGEN FREDAAAAAAAAAAAG!:D:D
jag och mamma ska göra sushi, mumsish.... har varit och handlat hela dagen och PAPPA skjutsade hit och dit.
imorgon ska vi på middag. hos maria.
jag är så jä*la taggad på sushin!!
och nu är jag hungrig också..
pappa fick just ett glädjerus. han märkte att han hade fått 3 motortidningar.. måste springa och se vilka xD
Big Twin, Bilsport classik och Skoter. Typsikt pappa, hundra prenumerationer..... Coola jag efter skolan, haha xD jag gjorde mig "cooL" efter skolan, världens nörd kan man väl få bli ibland ;)
Bilden är dålig, det är min syrra som tog bilden ;) plus att jag har märkt att bilder tappar kvalla.. på blogg.se

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: klariz

cooling!

2010-02-23 @ 19:42:31
URL: http://klariizzz.blogg.se/
Postat av: Malin

Testa att öka bredden på bilden när du laddar upp den, typ till 500px, fast du kanske hade det nu också, hähä. :]

2010-02-23 @ 21:45:30
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0