gratta mig mihihihi

mupp
jag som hade gjrot värsta "snygga" namnsdagskortet till mig själv.. nu går det inte att ladda upp, men jaja. Jag har iallafall namnsdag idag :)
Har nyss varit ute och lekt i snön, i sb xD HAHA, kallt blev det i början. Det värkte. Sedan tappade jag känseln och fortsatte att "leka".
Hehe...
Jag var blöt när jag kom in, mamma fick spader på mig när hon såg att jag inte hade tagit av mig mina sb(strumpbyxor), Men snälla du, har inte inte tagit av dig dom än! :O Dina ben kommer spricka. HAHAHAH xD
nu håller jag och sanny på att bestämma lite på msn....
måste engagera (stavning?) mig i det xD BYE

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: LinneaLinnea

Grattis på namnsdagem!! ;)

2010-03-01 @ 18:20:29
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: Storasyster

ja jag e tobaksfri.. självklart kan jag gå me dej om du vill i de...klart vi ska fara å käka nån dag kanske ska ta en dag på stan å shoppa å fika å äta å så :) vore skojsigt

2010-03-01 @ 22:27:33
URL: http://pummsan.bloggagratis.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0