hihi

jag har varit duktig på att blogga idag ;P
jag har nyss varit och ätit på subway, MUMS ALLTSÅ! JAG ÄLSKAR DERAS KAKOR!!!!!!!
jag har nyss "tjuvlyssnat" på gorillaz nya album :D eller det var typ en smygtitt fast... lyssna xD
dom är allvarligt bra, men jag är säkert världens nördis bara för att jag sa sådär!
mamma hade köt några vitaminer till mig.. aldrig äta mer *spy* USCH OCH FY!!!!! okej......... men allvarligt dom var hur äckliga som helst, jag har suttit och lidit i bilen och inte kunnat spotta ut den. jag har fortfarande smaken i munnen, YAK.
Ni vet väl att man får kommentera min blogg ;)
jag hade 29 besökare igår och typ.... 6 kommentarer typ :P
men jaja xD dom kommer väl eftersom...
många punkter här............. där kom dom igen xD
ke$ha äger ;P hon är jättebra, en ny idol kanske? ;)
nu lyssnar jag på boots & boys, jag gillar Stephen jättemycket, värsta coola låtar gör hon < 3 xD
här sitter jag och leker med mitt capo, hehe... jag blev sugen på den vita kakan på subway........ jag har nyss ätit den mörka xD
jag har ingen aning om vad dom heter faktiskt. tyvärr, man borde kunna göra sådana ju!
farmor och farfar är här :D
haha :p
farmor påpekade just att jag var blek... och att hon också var det när hon växte upp.. xD haha, också sa hon att dom trodde att hon inte hade något blod i ansiktet, men lol.... haha xD dom visste inte mycket på den tiden, hundra nittio sju år sedan xD
okej.. inte fullt så många år,men nästan ;D

Här svamlar man.

BYE

 söta fanny :D

Fannys sötaste lillasyster :D
HAHA, se vad livfulla ögon < 3

Nu ska jag gå.. hejdå! :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0