mmmmmmmm

jag sitter här och äter inlagd vitlök, jag dör så gott det är!
och lyssnar på musik gör jag också. jag och mamma gör... sådana här.... snax :p
smördegs-ost-mums xD
nyss gjorde jag ett test....

vi har ju ute på byn (oj vad jag är seriös) nejmen vi var runt stan och shoppade saker....
vi köpte 2 mascaror och jag testade dom..

Define-A-LASH, v o l u m e mascara hette den ena :)

den andra är helt ny (alltså.. nytillverkad) ... det fanns ingen bild på google :(

 den fanns på hemsidan men gick inte att kopiera så jag sparade den, men här är den...
the FALSIES VOLUM' express
mascara

Båda är från Maybelline New york.

.....

vinnaren blev den nedersta... the falsies volum' express blablabla :P
man fick mycket längre ögonfransar än den andra, men båda var fylliga... men den nedersta var fylligare och bättre xD :)

Jag bloggar mycket idag ;)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: ellinorpettersson'

fin blogg & header :)

2010-02-20 @ 09:06:49
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Lina

köpte du 2 stycken? xD Hahah :D:D:D

Vad kostade dom? (AAA) =D

2010-03-09 @ 12:08:57
URL: http://bokstavenl.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0