pappa pappa pappa pappa pappa pappa

(bilden borttagenxD) fjortis tävling med pappa

pappa pappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapap
papappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappapappa

pappa tycker att jag skriver för lite om honom...
nu har du ett helt inlägg och du vet faktiskt att jag älskar dig.
jag kan ta bort bilden om du vill...

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: mamma

Vilken fjortispappa du har, och fjortisman jag har

2010-02-18 @ 20:23:34
Postat av: mamma

Cooooooool dude, men du får gärna ta bort bilden.



Tack på förhand



Yours truly



Dad

2010-02-18 @ 21:10:49
Postat av: Olessia

haha :D

2010-02-19 @ 10:46:42
URL: http://www.finest.se/olessia
Postat av: mimi

haha vad gulligt

2010-02-19 @ 12:40:53
URL: http://mimish.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0