Tävling - www.fokis.se

Hej, jag är med i en tävling hos Foki. <-- länk till tävlingen.

Jag vill vinna den där datorn för att datorn jag använder har alltid funnits liksom, den är hur gammal som helst och dom flesta program fungerar inte på den.
Den är superseg och går nästan inte att använda längre.
Jag håller på att spara till en dator, en laptop. Jag har inte råd än på ett tag och är verkligen i stort behov av en dator.
Den där datorn var väldigt fin och jättebra med mobilt bredband!
Jag har aldrig vunnit en blogg-tävling, men det betyder absolut inte att jag kommer vinna. Det känns som att det är omöjligt att vinna, det skulle kännas helt otroligt att vinna en bärbar dator, bara sådär. Jag är beredd att betala vinstskatt.

Det är därför jag vill ha en dator :p
KRAM
håll en tumme för mig, någon?  

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: sanny

haha ! tummen hålls :P:P:P

2010-02-17 @ 16:27:22
Postat av: amanda

samma här :D:D

2010-02-17 @ 18:13:52
URL: http://amandabursteedt.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag håller tummarna

2010-02-17 @ 20:26:06
Postat av: Nina såklart :P

du byter blogg ofta du ;)ag håller oxå en tumme för du

2010-02-17 @ 22:16:41

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0