vad var det jag sa?

Ja idag mår jag inte bättre än igår. Jag stannade hemma från skolan, idag har jag lite planer, jag funderar på att sticka, vilket jag inte har gjort på typ ett halvår, jag funderar på att leta lite saker som är borta i mitt rum, eller på toaletten eller något. I huset helt enkelt, jag funderar på att scrappa lite, och äta yoghurt och dricka juice och...  vila såklart, men det jag ska göra idag är ju inte särskilt ansträngande ;p
Pappa är och handlar, han skulle göra något mer också... men jag tror inte jag kommer ihåg vad. Jag ska nog snart ringa mamma snart xD Ser ni vad rakt jag skriver? Jag har på en sådan där inställning. hehe nu är det inte rakt längre, jag slog på en annan inställning :p
jag ska nog inte blogga längre, eller inte blogga mer i detta inlägg. jag ska göra en ny kategori nu också.
vi ses


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: evelina

2010-02-17 @ 14:56:18
Postat av: evelina

hej nicole saknar er mkt.men så är det ju då man bor långt ifrån varandra.16 mil emellan oss"

2010-02-17 @ 14:58:36
Postat av: nora

Kom till skolan! Okej där visste inte jag vad jag skulle skriva men nu skrev jag det där för att jag ville vara snäll och kommentera men vi kanske ses på skolan hejdå :)

2010-02-17 @ 19:14:46
Postat av: Macke B

Hahah soft me att vara hemma. Ska hit till Åsele på sportlovet? Saknar dig :)

2010-02-18 @ 15:32:41

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0