åsele marknad

Ja, nu var man hemma då :)
Jag vet att jag inte  bloggade något under tiden jag var borta.... xD
Utan bara på väg dit, när vi typ fortfarande var i Umeå....

Jag hade det väldigt trevligt där på marknaden.

Jag träffade Alva, Pernilla, Klara, Markus, eh... Okej, det var väldigt många, också såg jag många också xD

Jag köpte 2 linnen, ett par leggings och en bh och en tomteklubba :]
Ni får bilder sen :p

Jag är med i en tävling hos Melicia, länk till inlägget där tävlingen äääääääär hääääärrrr
Man vinner ett par jättesöta tights :]
Hoppas att jag vinner xD




Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0