ett lååååångt test ;D

Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du: blå
2. hur lång är du: 160 
3. vilken hårfärg har du: blond
4. långt eller kort hår: venne xD
5. piercingar i anisktet: nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: blå...
7. hur lång skulle du vilja vara: 170 kanske? När jag blir äldre iallafall :D
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: blond
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: njehhh


Senaste du
11. åt: En macka?....
12. drack: Juice ;D
13. du fick sms av : Hugo
14. du skrev sms till och vad du skrev: Till Lina: Msn?:)<3 
15. sa: Liiiinaaaaah... xD
16. kramade: MELODYYYYYYYYY :D
17. kysste: Melody... xD
19. du spydde: Oj, länge sen :p
20. du skrattade rikitgt mycket: Typ.. Alltid xD


vänner
21. de som vet mest om dig: Eh... Kanske Lina? :)
22. den vän som du har kännt längst: Liiiiinaaaaaaaaa :D
23. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: En allra bästa vän typ...
24. någon du saknar att umgås med: Sannyyy :( Hon är i norge :(
25. en av dina bästa killkompisar: Typ.. Hugo ;D
26. någon kompis som bor långt ifrån dig: Sofiaa och Jennie..
27. den du har mest minnen med: Många, men Lina eftersom vi har känt varandra så himla sjukt länge ;p
28. bra vänner du inte träffar ofta: lisa och klara var väl bra vänner... Men vi träffas aldrig
29. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem: eh. då är man väl inte vän med den?

övrigt
30. musiksmak: bra musiksmak ;D;D;D  hahah, även fast man inte skulle skriva det men...;D
31. sport: Dansar?
32. galen eller lugn: Jag är nog ganska galen, fast lugn xD
33. har du någon gång hört att du sjunger bra: mjaaa väldigt sjukt ofta och jag gillar det inte:(
34. dricker du alkohol: NEJJJJJJUUU!
35. har du hört att du borde bli modell: Typ ja, ;o -.-
36. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Hahah, jag har typ alltid något rosa på mig ;o
37. vad tänker du på just nu: Den här frågan ;D

KLART ;D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

det där med att du var vän med förut och... men blabla, fråga 29! xD



När du var tillexempeeel 11 eller nåt-som du var vän med då, men inte nu, som du tyckte om då, men inte nu. Hihi, smart (A) XD <3 (ojojoj, vad jag säger allting "okomplicerat")

2010-07-22 @ 20:51:34
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Lina

dessutoooooom, jag vill ju ha testet. MAN KAN JU INTE KOPPAAAAAAAAAAAAA -.-

2010-07-22 @ 20:53:11
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Lina

eller jag fixade det. daah smileysen XD

2010-07-22 @ 20:55:31
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0